tävlingen +

man kan väll säga att jag tog en liten bloggpaus utan att säga något :/
men nu ska jag iaf berätta om tävlingen! det gick verkligen super!
de är ju nästan sjukt att jag fick rosett på första tävlingen! måste ge mej själv och exotic cred för de!
okej dom var lite snälla med oss när exotic snubblade över hindret och jag låg på backen en sekund efteråt. otroligt att hon inte rev det hindret! men iaf så fick jag hoppa upp och ta hindret igen och sen fortsätta som om inget hänt :)
jag kommer tyvärr inte blogga i helgen för jag och mamma åker till stockholm och ska gå och se jesus crist superstar, gå på spa och shoppa! :D jag bloggar såklart när jag kommer hem!
men nu ska jag fortsätta packa.
det kommer bilder från tävlingen framöver :)

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback