igår och idag

jag kom hem för en liten stnd sen och fick skjuts av mamma :) vi har precis bokat behandlingar tills vi ska på spa i stockholm nästa helg :D jag vet inte om jag hinner rida. hoppas det för de skulle va kul.
jag vill komma igång lte innan tävlingen på onsdag! :D
en liten klubbtävling på ridskolan. ska bara ta 40cm eftersom der är hennes första hopptävling.
idag har varit en vanlig dag men lite gladare för sanna va på skolan! :D
hon va sjuk igår så de blev inte samma sak :(
igår red jag ut en kort liten sväng på exotic barbacka. jag va själv och frida pysslade lite med poppe och träna horsemanship med honom :) förut så har exotic varit jätte hemsk att rida ut själv på. hon har verkligen vägrat gå framåt och det har inte spelat någon roll vad jag har gjort. idag gnäggade poppe och lillan när jag red och det hördes väldigt väl från där vi var. men hon tittade inte ens bakåt! hon forsatte gå framåt som om hon aldrig haft problem med att vara själv :) jag är så himla glad att det går framåt!
men nu måste jag gå.

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback