hemma! :D

 eller, jag kom ju egentligen hem ca halv 10 i söndags så orkade inte blogga då. 
har haft ridlektion ikväll och har en känsla av att jag inte kommer kunna gå imorn. jockeyläder...
det var iaf jätteroligt i stockholm :) på fredagen åkte vi hem till dom vi skulle bo hos i tyresö och det blev lite småshopping i tyresö oxå :)
på lördagen shoppade vi för fullt och alla mina pengar tog slut på en sekund kändes det som... och efter det åkte vi och såg musikalen! guud vad bra den var! har aldrig sett en bättre musikal! 
och slutligen på söndagen blev det en spa-dag på sturebadet haga :) så himla skönt att verklien få slappna av på riktigt! och efter det åkte vi hem med tåget till sundsvall :)
nu sitter jag med en coca cola som blev över från resan och ska snart gå och lägga mej. är ganska slut efter kvällen. godnatt :*


orkar inte lägga ut bilder på allt jag har köpt nu så det kommer väll en annan gång :)

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback