godmorgon :)

av någon anledning är jag uppe med tuppen idag och ändå är jag pigg :) 
nu börjar andra veckan på skolan. den är nog inte lika bra som förra för då var varken niorna eller deras lärare på skolan så man fick en massa hål :) men men, man får ju se den positiva i det : frida är på skolan :D
och efter skolan är det ju ridlektion :D yippie! jag har inte ridit exotic sen i torsdags för jag har inte haft tid alls :( och jag ska inte rida idag heller. men kanske blir det en dressyrträning för katarina imorn :) jag ska bara höra med sanna och frida. men om inte dom kan så tar jag nog en träning själv ändå ;)
nej nu har jag inte tid längre att sitta här och skriva om nästan ingenting.
om jag kommer ihåg det då bloggar jag när jag kommer hem från stallet :)
puss :*
 



Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback