ett år idag! <3

idag har jag ridit henne i ett helt år och det är inte bara första gången ni får se skillnaden så tydligt utan det är första gången jag själv jämför med hur det va då och hur det är nu. just nu har jag svårt att tänka mej att någon häst någonsin skulle kunna vara så bra för mej som exotic..<3 jag älskar henne så mycket att det gör ont, och jag kan lova att vi får fler år tillsammans...
det finns många som dömer ut travhästar och säger att dom inte är något att ha, att dom aldrig kan bli något inom ridningen, men dom  människorna har i så fall aldrig ridit en riktig häst med så stor livsglädje och vilja som dessa underbara hästar <3
nu tänker jag låta bilderna tala för sej själva...
det här var precis innan jag började rida henne. det var en annan tjej där innan som knappt red någonting alls.
 
 
 

vintern var hur kul som helst! vi galopperade i snön, firade jul i stallet och red långturer. så himla mysigt!

hopptävling!
och nu...

 
så himla stor skillanad! första gången vi använde bommar så stannade hon 5 meter innan och vägrade gå över! när hon började hoppa på riktigt såg det ut så här:
och nu:
lite skillnad va?
på dom här bilderne red jag dressyr och det här var i våras..
och nu:
och skillnaden kroppsligt:
det är knappt att jag kan fatta det själv...
jag älskar den här hästen så himla mycket <3 och jag är så himla stolt!
ett helt år med världens bästa...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback