sommar ! :D!

ja!!! äntligen kommer sommarvärmen! ( extremely happy )
och snart äre ju sommarlov oxå!! fy fan va najs :DDDD
ska rida varje dag och bara bada och SOLA hela tiden! tänk va skönt att rida i linne o shorts!
skolavslutningsklänningen som jag beställde i torsdags från nelly.com har kommit och jag är as glad för att den passade och såg bra ut på mej :)
jag är grymt nöjd iaf ;P
juste! jag kom just på det här med att fixa egna shorts.
jag hittade en sida där nån hade blekt sina shorts och själv tyckte jag att de blev snyggt!
här är sidan: http://frida.se/forum/trad.php?id=972918
tänkte testa de här nån gång! man får ju snygga shorts och de är billigt. själv tänkte jag inte använda "färdiga" shorts utan klippa själv av byxor ;)
men men, nu ska jag gå ut och solaaa så man blir lite brunare till skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback