glöm det jag sa om att det var sommar...

... för nu är det verkligen sommar! jag skulle gissa på över 30 grader i solen.
jag och sanna red direkt efter skolan.
det va så varmt så vi skrittade bara ut en sväng i linne och shorts! (önskar att jag hade kaneran med mej )
vi red inte speciellt långt eftersom exotic blev trött och vägrade gå ett steg till vid en punkt. haha! vilken envis häst man har!
men vi vände iaf och när vi kom tillbaks till stallet så tog vi lite svalt vatten och svampade av hela dom. jätteskönt att rida idag.
förresten, om ni tänkte bleka shorts som jag gör så tänk på att olika jeans är olika lätta att bleka. jag väntade säkert i 20 min och nästan inget hände :/ så nu ska jag blea en gång till och blanda lite starkare och vänta längre!
nu ska man ut o sola!
bye! :P

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback