fixar shorts :) hihi!

jag hittade precis ett par jeans som är as fula som jeans för dom är inte tighta som dom ska va, utan lösa och hänhiga runt benen. så jag klippte till shorts och har precis sagt till pappa att köpa lite grejor, bla. klorin.
så nån gång när jag har tid så ska jag bleka shortsen och fixa dom färdig. jag tänker inte säga hur dom ska se ut.
lägger ut före-efter bild när dom är klar :D
förresten, jag har nog inte sagt nåt förut men, jag känner att jag skulle vilja bli bättre på att blogga, så om ni kommer på något så kommentera! kommentera vad som helst och tyck till!
jag kanske tycker att det blir lite roligare att blogga då oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja, det är ju inte alltid jättekul att blogga om man inte får respons ;)

2012-05-23 @ 17:18:09
URL: http://felfri.net

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback