årets första joggingtur - check ;)

jahapp, så nu ha sista "riktiga" skolveckan börjat :) och då går vi inte ens en hel vecka för det är operation dagsverke på fre. idag gjorde vi sista prover och har inga läxor.
slutade kl 2 idag och när jag kom hem så tog jag en joggingtur med mamma. och hon som har joggat regelbundet i ca 1 år nu har ju lite bättre kondition och springer på en jobbigare nivå. och jag som knappt har sprungit en gång om året gjorde ju då ett lite dumt beslut att springa på den nivån för fy fan va jobbigt! spring 5 min gå snabbt 2 min. och det håller på tills man har tagit sej 5 km!!
jag rider garpur eller mell efter middan. sen äre ännu en dag närmare sommarlovet :D

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback