you're not gonna break my soul

hej alla!

jag vet att ni hatar mej för att jag inte har bloggat och jag är skit ledsen för de :(
men jag sov iaf över hos elin inatt och vi såg på easy a som va asa bra!
iaf, när elin sov över hos mej så hade lite spakväll me bastu och ångbad och lite skrubb o grejer :)
åsså gjorde vi glass :D den blev aaaaasa goood!!!! vi mixade alla ballerina kakor vi hade och blandade da me smet till vanilj glass :P
nu så har vi bakat kladdkaka hos elin och den blev så jävla perfekt! åsså har vi gått ut o tage massa kort :)
jag har inte me mej kortläsaren så jag kan inte lägga över bilderna :(
min pappa kmr snart så jag måste plocka ihop mina grejor och sticka så jag hinner till markarbetes träningen :)
:P

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback