våra brister gör oss till människor

hej alla! :D
jag va ju på skolan idag och den här dan gick ganska fort.
jag tror faktiskt att hela veckan kommer att gå fort.
det har blåst aaaas mycke idag så i morse undrade jag om jag skulle rida idag men nu har jag bestämt mej för att jag ska de. hon har stått stilla länge nu så hon måste ridas nu. jag hann inte tänka ihop en bana igår så de ska jag göra strax :)
jag ska köpa ett pannband av maja bystedt -> www.felfri.net <- de är ett swarovski pannband med röda, vita och blåa stenar. de är as fint och exotic kommer passa så bra i de!
men nu ska jag gå och göra iordning en bana som jag ska rida sen!
jag kanske bloggar sen och skriver om hur de gick när jag red.
bye bye! :*





Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback