resten av dagen

hejsvejs ;p
ridlektionen gick bra idag och jag fick rda bilbo :)
vi hade hoppning vilket va jätte roligt eftersom de va så länge sen. vi fick hål sista lektionen så sanna o jag kunde gå till stalet tidigt vilket va bra för då  behövde vi inte stressa.
jag rider exotic me sanna imorn och då tänkte vi hoppa lite. de va ju länge sen för dom hästarna oxå eftersom underlaget inte har hållt för hoppning.
jag rider direkt efter skolan så har jag tid att göra läxorna sen. jag tror att jag ska försöka rida exotic lite extra ofta i veckan så hon får komma ut och röra på sej. hon har ju fått vila ganska mycke för att jag inte haft tid att rida på senaste tiden.
jag hoppas verkligen att det blir varmare imorn. idaag var det kallt och blåsigt så de va väl inte så kul :/
ons 11/4 ska jag och frida gå på en talkshow med tobbe larsson! exited!! :D den handlar om frihetsdressyr vilket jag tycker är jätteintressant eftersom det finns med hela tiden när man håller på med hästar och det kan påverka så mycket i ridningen. jag kommer att ta in så mycket som möjligt som jag kan testa på exotic sen!

från i sommras. längtar till sommaren! :D

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback