Ny blogg

Hej hej! har som ni ser en ny blogg var lite less på den andra + att bloggarna på blogg.se är finare :).

Har idag varit med Elin vi åkte skoter ner till slummpaviken och gjorde som vi alltid brukar göra lite random grejer :D tex majs hockey sååå grymt ;D.
Elin ska sova här fett najs :DDDD såklart så ska jag blogga ikväll också ( ska blogga oftare på den här bloggen ) så ni får veta vad vi gör :)
jag red exotic idag och först hade jag tänkt träna lite markarbete igen men jag orkade verkligen inte släpa fram hinderstöd och en massa jävla bommar! så jag tränade på att få en lugn och mjuk trav ist :)
de gick faktiskt riktigt bra och jag fick en galoppfattning från lugn trav där hon höll igång galoppen :DD
efter det så red jag ut en liten sväng. jag red i ca 1 1/2 timme vilket var bra för henne eftersom att hon inte fått komma ut och röra på sej ordentligt på ett tag nu :/ förut har jag haft en remont nosgrimma på henne men hon har gapat ändå och hon har inte gillat den. så nu prövade jag en spärrgrimma som funkade jättebra! :D
nu har jag inget mer att skriva om så bye evrybody! :P

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback