känner du lyckan genom sorgen?

hej igen!
ja, man kan ju börja med att jag var i skolan idag som vanligt.
men de va inte så drygt idag, de är faktiskt bästa dagen i veckan. dessutom fick vi hål sista timmen.
elin har precis varit här som vanligt på onsdagar.
de första vi gör varje gång vi är med varann är att äta nåt, så idag blev de glass :P vilka tjockisar vi är va?
jag ska nog inte rida idag, måste plugga till so-provet som jag har imorn. även fast jag redan kan allt så vill jag plugga inför de.
jag har egentligen aldrig fattat dom som inte bryr sej om skolan, va fan finns de för coolt i att få dåliga betyg???
även om vi egentligen inte får betyg i 7:an så lessnar man ju på skolan om man hela tiden ska behöva bli besviken varje gång man får tillbaks ett prov.
själv så har jag faktiskt inte lessnat på skolan än.
de finns många ämnen som jag faktiskt tycker är intressanta.
visst, matte kanske inte är världens roligaste precis men jag kan fortfarande förstå varför det är så viktigt att man ska lära sej räkna.
jag tycker alltid att det är kul att lära sej något nytt.
och om det är någon som läser min blogg och tänker:
''vilken jävla nörd''
så säger jag bara:
''ni får tycka vafan ni vill om mej, och ni får bry er hur mycke eller lite ni vill om skolan. men då får ni skylla er själva om ni inte får nåt jobb och blir uteliggare sen.''
 
/MAJA






hittade precis lite bilder som jag knäpte i sommras :) längtar till sommaren ;b

Kommentarer
Postat av: victoria

Det är ju fan bra att du pluggar redan i 7:an,annars kommer du få ett helvete i 8:an. Jag lovar dig! ;)



Gör inte som jag bara...

2012-03-17 @ 10:01:18
URL: http://gissberg.blogg.se/

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback