typiskt mej...

det är väll typiskt mej att glömma bort att kolla så att man har allt innan man börjar baka?
jag skulle ju sååå gärna vilja göra cream crowdie glass men vi hade ju knappt nån grädde så det fick bli sorbet :/
ag tänkte göra en myntasorbet först med jag hade varken tillräckligt med mynta elr citron...
så det fick bli nån sorts citrus-och-mynta-sorbet. men jag trror det blir bra ändå :)
när jag smakade på sockerlagen blev de bra iaf. en fräch citus-sorbet med mycket smak av apelsin och lite syra från citronen och myntan kom i eftersmak :)
ska höra en gång till med sanna, för hon skulle kanske vara här och "fira" midsommar. ev elin oxå :)
bloggar senare och lägger ut bild på hur glassen blev. den är inte riktigt klar än ;) men jag dkulle gissa på ngt sånt här:

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback