skritt tur :)

är nu hemma igen efter vår lilla skritt tur barbacka och i grimma :)
vi skrittade inte långt, bara en halvtimme kanske.
men det var ju bara så att dom skulle få röra på sej och inte bli stela efter träningen
sen red vi lite i hagen och kunde inte låta bli att trava över lite små stockar :)
de va meningen att dom bata skulle kliva över för de va bara som bommar men exotic hon hoppade hon! :D
jag vet inte om jag ska rida imorn elr om jag ska göra nåt annat...
jag kan ju blogga imorn när jag har bestämt mej.
btw, ni har säkert märkt att det börjar ta slut på bilder. det är för att min dator varken har bluetooth elr minneskortläsare så jag får inte över några nya bilder till datorn. alla andra bilder har jag laddat över till pappas dator och skickat till min :/ de blir ganska jobbigt i längden.
så nu ska jag börja spara! jag har kollat runt lite och jag bestämde mej för en sån här:
en minilaptop med både bluetooth och minneskortläsare! dessutom så är den rosa!! :D

Kommentarer
Postat av: Friiidiss

har en sån fast en svart :3 De är asbra bloggadatorer!

2012-06-20 @ 22:04:06
URL: http://frifal.blogg.se/

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback