rubrikjävel

idag vare ju klassens dag så vi började 10 o sluta 2
vi fick typ göra vad vi ville och äta vad vi ville hela dan och sen kollade vi på super 8
sen gick sanna o jag till stallet och red exotic och lillan :)
vi red till stora ridbanan och hade lite markarbete/hoppning :)
exotic som oftast kliver över hinder eller hoppar med frambenen och kliver med bakbenen hoppade jättefint över en oxer :D stolt tjej här! :')
jaja, nu är sanna här och vi ska ha lite tisdagsmys och kolla på forrest gump :D
alla som läser det här ska veta att det är den bästa filmer någonsin!! ni måste verkligen se den!
sanna ska sova över sen ska frida, sanna och jag till stan/birsta :)
det enda jag ska köpa är ett par ridstrumpor för mina är helt utslitna :/
men jag ska vara lite smakråd :)
nu ska vi kolla på filmen!
ciao! :P
haha! failbild! xD

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback