och varför ska de va så svårt att komma på en rubrik?!

jag stack till stallet lite innan hovslagaren skulle komma. hatar att komma 30 sek innan
så jag smörjde tränset lite extra mdans jag väntade på hovslagarn.
och klockan var runt 9 innan jag åkte hem för han kom så sent som 5 över halv 9!!!
äre så svårt att passa tider elr?
men jaja,, nu har hon skor på alla fyra iaf så jag kan va me på träningen idag :)
sanna hoppar av bussen här så går / cyklar vi  till stalle tsm :)
juste! eftersom håkan och anette (ägarna till travarna) är i cypern med hela familjen så äre sanna, jag och frida som tar hand om hästana på em och deras granne (henke) som tar morron o kväll.(jag kanske redan har sagt de?) henke kom in i stallet igår kväll och han berättade att han skulle köpa en minishettis som ska stå i samma stall som travarna! gud så sött! :)
så den kmr på mån :)
nu kommer sanna snart så jag ska ta å göra nå lunch till oss innan vi sticker :)

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback