hööks nästa!

ja, jag vat att jag skulle ha bloggat redan i lördags, men nu tycker jag att vi släpper det!
det gick ju bra för sanna på tävlingen och dom fick rosett!
dom var väldigt fina tycker jag!
när vi kom hem efter tävlingen så skrittade vi ut barbacka utan bett, måste vara skönt att slippa allt som man ska ha på sej som häst!
sen släppte vi dom för premiär av sommarhagen och dom blev jätteglada och sprang runt och busade! :P
vi städade stallet helt efter det och jag  måste säga att det blev en himla skillnad!! vi tog ut precis allt, skurade väggar och boxar, sopade och dammsög, putsade fönster och rullade lindor osvosv...
och imorn tar jag, sanna, frida och ebba bussen in till birsta också går vi till hööks :D
jag ska köpa ett nytt träns till exotic som ser ut så här :
och här kommer lite bilder från i lördags:

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback