helgen har gått åt till fiske och tårtätning :P

jag åkte nästan direkt efter att jag hade kommit hem på fredan och sen har man vare där och fiskat och ätit tårta :P
de är väll typ de jag har gjort under den största delen av tiden.
de va min nu 4 åriga kusin som fyllde år och ville firas mitt i ingenstans på landet.
och de är den första ungen jag har sett som har bytt ut tårtljusen mit tårtor!
de fanns fyra olika sorter! som jag va med och gjorde. jag hade bla. gjort dekorationen på en.
de va en katt som satt på toa, hade en rosa klänning, läste en bok och hade en krona på huvet (av marsipan)
de va ganska jobbigt att göra! den va dessutom i "3d" :)
och vi har fått riktigt mycke fisk! sista gången fick jag 4 st, anneli 1, oliver 1 gädda och emelie 11 st! (anneli är mammas kusin  och oliver och emelie är hennes barn)
imorn hoppas vi att de blir träning. men vi får se för lillan har fått lite trassel med en hov :(
men om det nu inte skulle lösa sej så fr vi skuta upp träningen igen.
bloggar imorn :)
gonatt :*
haha! gammal bild på mej och nektar :P

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback