hej jag heter maja och jag har problem med att komma på rubriker...

jag tänkte faktiskt blogga igår och blogginlägget va nästan klart när elin kom och då glömde jag bort det. men världen går ju inte under för det, eller hur?
sanna kunde inte komma igår så de började med bara elin och jag och sen kom sofia oxå! kul kul.
vi spelade en omgång kub och pappa, mamma och oskar vann....
sen satt vi och kolla på lillabloggen och massa annat.
elin sov över men sofia kunde inte :( 
sanna och jag red på morron och vi fixade manen och flätade och satte i blommor osv. sen red vi barbacka ut på en äng och tog lite kort :) idag har jag inte ridit för jag har varit på ett barnkalas.
imorn ska jag träna sanna i dressyr när hon rider sonja och sen så rider jag exotic på eftermiddan.
nu sitter jag och har precis laddat hem rumble  och sitter och spelar mot pappa och jag kan ju säga att de går sådär :/ brukar va typ att han hittar 35 ord och jag 10 hehe...
 
hungrig häst haha!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback