going to bergsåker

jag är en dålig bloggare, jag vet. förlåt för att jag inte har bloggat..
i förrgår red jag inte på banan men jag jobbade henne lite längs vägkanter och så ändå. jag lät henne vila igår.
idag har jag varit till tandläkaren på morgon och dragit tre tänder! fy vad hemskt det är!
sen ska jag följa med till bergsåker när dom ska träningsköra exotic och lillan :)
det är bara mamma och jag hemma så vi har legat i varsin soffa och tittat på typ biggest loser samtidigt som vi ätit hamburgare :P haha
jag har inge mer att skriva om så jag kan lägga ut lite failbilder sen midsommar :)
 
 
 
 
 
 
haha! ibland får man ju bjuda lite på sej själv :D
 
 

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback