godnatt! :)

nu sitter jag med ett glas mjölk och lite digestive kex och ska snart gå o lägga mej.
imorn blir det en skrittur. den här gången ska vi aktiskt skritta ut ;)
sanna kunde vara med på träningen och vi hade den idag i sommarvärmen.
det var riktigt kul! det är alltid bra att få lie kritik och tips om man vill bli bättre!
katarina sa att hon hade potential att kunna hoppa riktigt bra! hon hoppar med ryggen och jag fick veta att hon klarar mer än vad jag trodde. idag klarade hon lätt ett rättuppstående på 75!
och jag har kommit på att jag tycker alltid att det är roligare  att hoppa henne än någon annan häst jag har hoppat!
även om hon inte alltid vet hur hon ska göra eller inte förstår så är hon så underbar att rida :)
men nu ska jag gå och lägga mej.
gonatt! :*

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback