god morgon! :)

lite ovanligt att jag bloggar på morgon va?
men det är för att jag brukar kliva upp typ 7.. och för mej är det alldeles för sent :/
men idag var jag uppe med tuppen ;)
klev upp kl 6 och va pigg redan då, så jag va klar kl 7 idag o de va så otroligt skönt att inte behöva stressa det första men gör på dagen! så idag har jag t.o.m haft tid att platta håret och blogga :)
o nu är det ju sista veckan innan sommarlovet oxå :)
idag är det väll kanske inte världens roligaste dag. vi ska städa! och vi ska redan lämna tillbaks skåpnyckeln! :o
aja, nu ska jag försöka få lite volym i mitt omöjliga hår ;)
bloggar kanske när jag kommer hem och berättar om dagens galenskaper :D
ciao! :P
som vanligt: alltid glad ;)

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback