blogguppehåll

nu har jag ju inte bloggat på ett tag igen. jag har inte haft nåt att skriva om och jag har inte orkat blogga.
så nu när de ändå inte finns nåt att läsa om här så kan jag ju passa på att ta en liten bloggpaus för att samla lite bilder och göra en rejäl renovering av bloggen.
 
men jag kan ju iaf skriva vad som har hänt nu på senaste tiden.
jag va ju till bergsåker i onsdags då lillan och exotic tränade. det gick jättebra! lillan har ju galopperat på flera lopp och de har inte gått så bra, men nu travade hon flera varv utan ett enda felsteg. och exotic travade på som vanligt.
i torsdags åkte jag in till stan med mamma och jag köpte ett pat solglasögon, puder, concealer och en jätteskön ansiktskräm!
 
bodyshop
bodyshop
bodyshop (de här är världens skönaste kräm!)
cubus ( mina är inte den här färgen, det är ljusare läder )
 
jag åkte till stallet efter middan i torsdags och red barbacka med frida en stund. sen sov jag över hos frida. klockan va kanske 11 elr nåt på kvällen när vi cyklade till henne. jag vet inte vad gjorde all den tiden för vi va klar me hästarna typ vid 8 :/
 
fredag morgon bakade vi cupcakes hos frida sen åkte vi till stalle och red och klättrade lite.
 
idag red vi alla tre ut en sväng på ca en och en halv timme. de gick bra och jag tror att både hästarna och vi tyckte de va kul att komma ut lite.
 
nu har jag precis duschat och ska snart äta och fixa mej. sen ska jag till sanna och vi ska åka in till stan och kolla på ice age 4!! nån annan än jag som älskar ice age? :D ska bli skit kul!
 
imorn åker jag till stugan och då låter jag exotic vila några dagar :)
 

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback