blev en heldag i stallet ädå :)

igår va vi ju på hööks och skulle köpa nya träns till alla travarna.
vi mörjade med att äta på donken och sen gick vi till hööks.
men precis innan vi började gå bort till hööks så kom jag på att jag hade glömt mitt presentkort på 500 kr hemma!!!
åååååååååååååhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!
men iaf så köpte sanna ett pullarträns med ludd och frida ett aachenträns. man vill ju börja använd dom på en gång men de tar ju ca en vecka innan dom är klara efter att man dränkt i olja osv.. både poppe och lillan passade jättebra i sina nya träns medans exotic inte fick nåt pga mattes bra minne :/
men jag la undan tränset som jag ville köpa och jag ska tillbaks på fre igen och den här gången ska jag ha med mej pengarna!
imorn ska vi ha en hoppträning i 1 timme och en kvart för 100 kr!! älskar katarina!
idag red jag ut en sväng själv och skulle bara skritta och trava lite lungt innan träningen så hon har energi,
men när jag skulle trava ite på norge-ängen så fattadde hon en lugn och fin galopp! :D
sen efter ett tag i stallet så kom sanna och frida och vi fixade och tog in. men då hade j så klart exotic tappat en sko i hagen! åsså fick man ju ut och leta sko då :/ vi tänkte ju att jag inte kommer kunna va me på hoppträningen. men de fixar sej ändå för vi fick tag på hovslagarn och han kommer halv 8 ikv :) gud vilken lättnad!
så då ska man dit igen då! :D
jag bloggar iorn efer träningen om hur det har gått :P

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback