ändrade planer

idag gick precis allt som planerat tills att alla va i stallet och vi hade börjat borsta.
det hade varit strålande sol, 20 grader varmt oc inte ett enda moln på himlen. men så helt plötsligt började det regna... vi trodde att det skulle gå över och att det bara va en skur, men nej nej! det började åska så vi ringde till katarina och frågade hur vi skulle göra. vi väntade en stund men det gick inte över. vi red ändå och hoppade.
det gick huuur bra som helst och jag verkar helt ha fått bort att hon kliver över hindren. nu hoppar hon med ryggen och tycker att det är roligt!
efteråt blev de lite stressigt för mej för jag skulle till birsta med mamma åsså skulle jag på hööks. men hööks stänger kl 7 och vi åkte ca halv 7! men som tur hann jag :)
fick en massa grejor av mamma oxå.
så imorn bär det iväg till stallet och prova träns :)
och juste! träningen blir av på mån ist :)

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback