videoinlägg...

nej det ska du inte alls! sa datan, så det får jag väll försöka nån annan gång...

Kommentarer
Postat av: Elin

kan hjälpa dej med bloggen om du vill ... även om jag bara vill spy på alla stilmallar som finns :D

Men du måste förklara hur du vill ha de först, om du vill ha hjälp förstås :))

Svar: tack så jätemycke! det enda jag egentligen vill göra är att göra bakgrunden lite ljust grå/beige och sen så ska jag nog ta en fotdag nån gång i sommarsolen som inte finns nu.. skulle du vilja ta kort på mej och exotic nån dag? kanske att jag vill göra bloggen lite bredare oxå :) och sen är de bara småsaker. headern kan jag nog redigera själv elr om vi är me varann nån dag så kan vi göra de tsm :) skulle va jättegulligt om du kunde hjälpa mej lite :)
Maja Wiberg

2012-07-09 @ 22:27:36
URL: http://alltenligtelin.blogg.se

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback