quiltad jacka

jag kollade runt lite på jackor som  jag skulle kunna ha när jag rider för mina båda jackor är helt utslitna. jag skulle vilja ha en quiltad jacka så jag kollade först på ridjackor men alla kostar ju tamefan över 2000!!! men sen kollade jag lita på andra vanliga klädaffärer och hittade denna på zara :
visst är den snygg?! enligt mej så behöver det inte vara en ridjack för att den ska duga at rida i. den som jag har nu har funkat alldeles utmärkt och den är ingen ridjacka. nu är den ju för liten och helt utsliten men det kan ju bero på att jag ärvde den av mamma som har haft den ett tag och jag har haft den i ca ett år oxå...

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback