lite små shopping är väl aldrig fel?

jag följde med mamma och oskar (min bror) till stan idag och passade på att köpa lite småsaker jag ville ha :)
det va nog bara jag som inte hade varit på newyorker men nu har jag varit där iaf :D och jag säger bara att alla som inte har varit där än (vilket troligen inte är speciellt många) måste dit! skitsnygga kläder och billigt!!!!
det här är vad jag köpte:
 
örhängen ur & penn på rea 20 kr
earcuff ur & penn på rea 20 kr
hårsnoddsgrejsmojs h&m 40 kr
jumpsuit newyorker 99kr ( färgen blev lite konstig på bilden, så den är egentligen inte rosa, utan korall )
 

 jag red inte idag men imorn ska jag :)
och på torsdag har vi en tränng med löshoppning. det ska bli jättekul att se hur hon reagerar på hinder och bommar utan mej på ryggen. och om hon hoppar så ska det bli hur kul som helst att se hur hon hoppar :)
 
nån dag ska jag leja elin att fota mej och exotic så jag har lite bilder till bloggen :)
men först måste de ju bli nån sol!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback