jag får psykbryt på min blogg för allt är ändrat och headern krånglar bara!!!!

 
men nu får den se ut så här utan header och allt.........
just nu så står jag helt enkelt inte ut med att inte blogga så jag ska kolla hur den här skiten funkar och ska kanske ta och göra en vlogg :)
det har egentligen inte hänt så mycket sen jag slutade blogga,
vi sov över i stallet inatt och det va jätte kul :)
de va jättemysigt på morron för vi hade en minipicnic (stavning hehe ) i hagen me hästarna :)
och till veckan ska vi ha en träning för kaarina igen men den här gången ska vi löshoppa! :D
dom har aldrig löshoppats förut så det ska bli jättekul att se :)
imorn ska jag inte göra nått alls så då kan jag sova bort hela dan och om jag orkar så kommer nog vloggen imorn! :)
är skit trött nu eftersom vi sov 4 timmar inatt och klev upp halv 7 och fodrade, tog ut hästarna, mockade osv..
så godnatt ! :*
 

Kommentarer
Postat av: sanna

byt till bloggplatsen !!!!!

Svar: nej de är sidan jag redigerar bilder på som inte vill bli sams med min dator, blogg.se är bäst!
Maja Wiberg

2012-07-08 @ 22:21:08
URL: http://andersson-.bloggplatsen.se

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback