hoppträningen

jag orkade helt ekelt inte blogga när jag kom hem igår, utan jag o mamma friterade mozzarella sticks och åt när vi kollade på supersize vs superskinny :)
och det här med att det skulle bli massor av bilder hade jag nog inte riktigt tänkt igenom.. jag var ju upptagen hela tiden så det blev inga bilder :( men det gick jättebra iaf. hon hoppade som en riktig hopphäst! hur fin som helst!
när vi kom hem så dushade vi dom och dom fich gå i boxen med svettäcken :) mysigt!
jag skulle precis hämta kameran och ladda över lite bilder på henne efteråt, men mamma har tagit med sej den till delsbo så jag får ladda över bilderna imorn :)
idag är det vilodag för alla tre, så jag klev upp ca halv 12 och de enda jag har gjort idag är att sova, äta, duscha.
så de blir en riktig slöardag idag om jag inte bakar elr nåt... jag kanske ska baka...elr inte...

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback