fotoshoot :D

godmorron! :D idag ska vi till stallet och ha en fotoshoot :) vi försökte få tag på nån som kunde fota oss men de gick liksom inge bra så vi får fota varandra ist. blir det nå bra bilder så lägger jag ut på bloggen ikv senast :)
just nu sitter jag här och plågas av min torra hud som känns som att den ska brinna upp snart för jag smörjde med en kräm som det va parfym i... gör inte så mycket annars.

igår va sofia och elin här och dom skulle sova över men sofia fick jätteont i huvet och åkte hem :( jag ringde precis och skulle kolla hur det va med henne men hon svara inte. de blev bara elin som sov över och vi satt och åt chips och kolla på shrek 2 :D elin åkte vid halv elva för hon skulle på orientering.

imorn ska jag på hoppträning igen :) kul kul! om nån har lust så skulle det va kul om nån kunde fota mej och exotic :)
har inge mer o sriva om nu men jag uppdaterar när jag kommer hem :)
det kanske kommer nåt tidsinställt oxå :)

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback