förlåt :(

jag orkade inte blogga i söndags och gllömde igår så de får bli ett lte längre inlägg idag ist :)
det blev flera fina bilder i söndags men bakom varje bild döljer sig en inte precis så kul dag med hästarna...
igår hade vi hoppträning och vi tränade på bana :) det gick super! hon hoppade hur fint som helst! den här hästen ÄR en hopphäst! och hon galopperade väldigt mycket och blev inte stressig eller nåt efter som hon alltid blev efter galopp när jag började rida henne :D hon har gjort så stora framsteg sen dess och man märker att hon verkligen försöker göra rätt. jag har försökt komma på hur mn drömhäst ska vara men jag har haft fel hela tiden. exotic är min drömhäst!
nästa gång måste jag verkligen försöka leja nån att fota! om ni bara kunde känna hur det känns att hoppa henne gjenom att kolla på en bild...
idag har jag ridit ut en liten sväng barbacka. skrittat och travat utom en gång när ja travade på ängen så fattade hon galopp en lite bit :) har flyttat henne lite åt sidan och tränat skänkelvikning så att hon ska börja acceptera min skänkel. det gick riktigt bra och hon var väldigt lugn med tanke på hur mycket flugor det va :)
jag har inte riktigt planerat något för veckan men jag tror att hon ska få vila imorn.
här är några av bilderna :) 
 
 
 
 
 
tänkte inte lägga ut alla på en gång. då kan jag lägga ut nya bilder oftare :)
 

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback