12:08

det börjar bli jäkligt tråkigt att va ensam hemma varje dag och inte ha nåt att göra utom att rida. för det tar ju inte 10 timmar att va i stallet.. tur att mamma kommer hem från semestern idag. då är jag ju inte ensam iaf.
idag tänkte jag ta en sväng och rida lite dressyr i skogen :) jag får se om nån vill följa med.
igår vilade exotic och jag va hemma hela dan. och på kvällen gjorde pappa och jag päron och after eight i ugn. det är en klassiker från 80- talet som jag inte fattar att det det faktiskt kunde "dö ut" ! det ärså jäkla enkelt och gott!
de enda man gör är att köpa en burk med päronhalvor, lägga dom på en plåt, lägga en skiva after eight på varje päronhalva, in i ugn och det är klatr på några minuter! testa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback