tack för en underbar födelsedag! :')

jag har haft en helt fantastisk födelsedag idag! inga som sjöng eller gjorde något ännu värre i skolan (tack och lov) :)
jag fick lite presenter av familjen i morse :) tack! 
men det som va allra bäst de va att frida och sanna, och jag vet inte om ebba och ida var med också, förberedde ett litet firande i stallet med cupkaces, presenter och ballonger :') blir rörd bara jag tänker på det. dom hae fixat och donat bara för att jag fyllde år! så himla gulligt! tillochmed ebba och ida köpte en liten present till mej! så himla gulligt! dom som inte ens är med mej annat än på ridlektionerna.
och jag fick ett hackamore av frida! herregud! 
som sagt så var det världens bästa födelsedag! tusen tusen tack till alla! :D
tack så himla mycke! :')

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback