sorry för bad uppdatering...

jag glömde helt bort att blogga igår. sorry :(
men jag och frida hoppda lite små hinder på lilla volten. de va väll mest markarbete egenligen, men det gick bra iaf :) hon hoppade inte en halvmeter över ett 40- hinder och tog inte i för allt hon hade :) däremot blev det ingen galopp, men man kan ju inte ta allt för givet.
idag har jag varit på dop och jag ska baka och städa rummet tills imorn då jag firar min födelsedag :D
jag fyller egentligen år på måndag men jag är knappt hemma då så det bev bättre imorn, men på morgon åker jag iväg till stallet och ska titta och filma på när sanna tävlar med sonja :) lycka till! <3
det blir en 3 dagars vila för exotic för jag hinner inte rida idag, imorn eller på måndag. men det dör hon ju inte av. eller hur? :)
puss :*

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback