söndag

idag va jag o kolla ch filma när sanna och ebba tävlade lokalt på mrf :) gick bra för båda tycker jag.
vi har ite gäster hemma som firar min födelsedag fast jg egentligen fyller år imorn, men jag är knappt hemma nånting imorn.
jag har fått en inredning till itt rum som består av gardiner, överkast, filt,ljuslyktor, 2 kuddar och en matta :) allt inspirerat av amerikanska flaggan! as snyggt! :D
jag har fått pengar och presentkort på hööks, en massa roliga bakgrejor!!! :D bla. ett "kit" (som egentligen är ett ihopplock) så att jag ska kunna baka helt perfekta macroner!!! :D :D as glad!
bloggar ikv om hur resten av dagen varit :)
det blev tyvärr något fel på mitt bluetooth nu och jag orkarr inte ta fram kameran och importera alla bilder, men det kommer bilder senare :)

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback