önskar att jag kunde följa med :(

idag ska jag följa med och fota frida och sanna när dom har hoppträning. jag önskar att jag oxå kkunde va med. dom ska hoppa studs för första gången. men jag måste ju starta upp henne efter den långa vilan.
igår skrittade jag ut tillsammans med sanna och frida. det va första gången jag red med dom på över 2 veckor. det va ju faktisk första gången jag red över huvud taget på över 2 veckor.
jag kunde inte låta bli att cykla till stallet i onsdags heller. jag red inte då men jag pysslade med henne. och jag blev aaas glad när jag såg att sanna o frida va där :D
jag kom på vad jag skulle göra med hallonen och det blev en pannacotta med hallonsås :) pannacottan gjorde jag redan igår men såsen ska jag göra idag :) vi ska ha kräftskiva ikväll (mums :b) så det blev pannacotta på 2 liter grädde, 4 vaniljstänger, 2dl socker och 12 gelatinblad! det blir nog över lite efteråt skulle jag tro...det blev 19 bortioner och vi blir max 13 st...
 
nej inge mycke alls.. nej nej!
 

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback