onsdag

det känns som att jag skriver det alldeles för ofta, men förlåt för dålig uppdatering :(
igår hände inte så mycke. vi red ut en sväng alla tre :) en mysig liten skritt tur. med lite trav. och nån galopp ;)
jag prövade mitt hackamore för första gången och det gick ganska bra :) såklart var hon inte van eftersom jag inte hade något luddset till hackamoret. men idag gick det bättre när jag fixat lite.
vi fick hål sista lektionen idag så jag red med sofia :) hon rider en jättesnygg häst som varit travare en gång i tiden :D
imorgon börjar vi skolan kl 10 och slutar 14. men det är inte säkert att jag kommer imorn för jag ska till tandläkarn i stan och kanske fixa räls.
ush! längtar inte precis...
sitter och funderar på om jag skulle hinna baka macarons imorn. jag vill så himla gärna testa alla nya saker!
jag bloggar nog innan jag åker till tandläkaren imorn :)
godnatt :)



Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback