ny design! :D

äntligen finns det en design på den här bloggen. jag har inte orkat fixa något med den förut men nu har jag äntligen satt mej ner och gjort klart allt! vad tycker ni? blev det bra? :D
på tal om design så börjar den nya bloggen ta form :) det finns några saker som inte ser jättebra ut på den här bloggen men jag tänkte bara ha kvar den ett tag till. när nya bloggen öppnas har jag bara kvar den här bloggen ett litet tag sedan byter jag helt och bloggar bara på nya :)
lite info om fridas och min blogg: 
vi tänker inte eftersträva att få rn jättestor blogg som har flera tusen läsare om dagen, men det är ju bara kul om man får många läsare :)
det kommer vara mer åsikter än vanliga inlägg men vi kommer såklar blogga om hur vi utvecklas med hästarna och några kul saker i vardagen. det ska aldrig få bli en "idag har jag... blogg" för det är väldigt tråkigt att skriva om och framför allt läsa om. det finns säker fler småsaker att berätta om, men som jag glömt nu. men det får ni nog isf reda på i nya bloggen eller i fridas blogg :)
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad bra det blev :D

Svar: tack dsm! :D de blev skit bra ju! <3
Maja Wiberg

2012-08-22 @ 17:32:55
URL: http://frifal.blogg.se
Postat av: Frida

:D

2012-08-22 @ 18:43:51
URL: http://frifal.blogg.se
Postat av: sanna

blev as bra!

Svar: tack <3
Maja Wiberg

2012-08-22 @ 21:15:49
URL: http://andersson-.bloggplatsen.se

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback