inte bloggat hehe...

jaja... förlåt fr att jag inte har bloggat. igen.
jag kom hem ca kl halv 1 idag för jag och sanna tältade med philip ch lucas :)
vi tänkte dygna men de blev ju inte riktigt så ändå. vi somna allihop haha :D
de va as kul och nu på morgon badade vi i lucas spa bad! fatta va lyxigt ändå!
de va fint väder och varmt ända fram tills nu så när jag kom hem la jag mej och sola så länge jag kunde innan regnmolnen kom. jag sola  max 40 min och på den tiden blev jag brun! och då är det stark sol för  lätt blir inte jag brun! sen gjorde jag en ansiktsmask för min hud blev jätteröd, torr och irriterad (den blir de när jag har sovit eller ätit dåligt) jag prövad mammas mask och jag kan direkt säga att det är den bästa jag nånsin testat!
den kan svida lite i början om man har väldigt irriterad hud men de går över på en gång. de kändes så skönt efteråt. på kicks : 295 kr
 
det här är krämer som jag kan rekomendera : (båda är parfymfria)
 
på kicks: 355 kr det finns en som är fetare också. den heter all about eyes rich och kostar lika mycket.
 
oljefri och väldigt skön när man har varit ute i solen. på kicks: 440 kr

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback