höst?

elin åkte precis hem och jag sitter här hemma och gör en ansiktsmask och ska snart ut o sola :D
efter middan sticker jag o rider exotic på volten med sanna. sanna och jag turas om att rida poppe den här veckan för frida är inte hemma. sanna ska rida poppe idagoch jag ska få låna sannas hackamore ch se hur exotic går på de :) 
förresten, vafan har hänt ed vädret nu då? jag har sett några löv falla från träden, så jag skulle kalla det här början på hösten. men jag bryr mej faktiskt inte om att sommaren tar slut för de har inte ens varit varmt O,o och nu när det börjar bli höst, ja då ska det bli varmt och skönt ute! vad vill gud egenligen? det finns väll inget nödvändigt att göra sommaren kall och hösten varm? kan deet inte få vara som det alltid har varit? jag fattar  iaf inget...
elin och jag fick nåt ryck och började kolla på harry potter. och sen googlade vi på dom vi visste namnen på och kollade om nån hade blivit snygg....... och gissa vem som plev de?! 
neville!!!!
 
han har förändrats bara liiite!
 
?????!?!?!?!???!!!!! 

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback