godnatt :*

idag va faktiskt en ganska bra dag :) jag fick sovmorgon vilket var jätteskönt!
sedan åkte jag med mamma in till stan på tandregleringen och satte in rälsen. jag tror faktiskt att mång a överdriver väldigt mycket om att det gör så himla ont! dom säger att dom knappt kan äta osv. men nu har jag haft den sen i morse och så jädrans ont gör det ju inte! visst känns det lite och man är lite öm, men det är ju absolut inte så att man inte kan äta! 
iaf, mamma och jag åkte och handla lite till middagen idag :) (carpaccio och hemmagjord ravioli. mums! :p)
sen åkte vi och åt på cherry woken
sen gick jag drygt en timme i skolan. haha!
ska gå och lägga mej nu :) godnatt! 



Kommentarer
Postat av: Elin

Kan vi inte ses nån dag snart dör om jag inte får vara med dig...
Det känns som en evighet!!
Sova hos dig i helgen kanske ? :)
Smsa! ;)

Svar: ja! de måste vi verkligen :D vi kan väl ses nästa vecka eller nåt? :)
Maja Wiberg

2012-08-31 @ 21:08:54
URL: http://alltenligtelin.blogg.se

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback