21:47

hej :D
igår såg vi almost famous :) den va aas bra! vi vaknade kl 12 idag och det va egenligen meningen att jag och sanna skulle rida en långtr idag men så blev det ju inte då..
på ridlektionen idag hoppade vi lite och jag hade samara :) hon är jätte rolig att rida :)
nu sitter jag hemma och gör inget :( men resten av familjen har iaf kommite hem från arådalen :)
imorn rider jag när jag vill för jag fick inte följa med frida och sanna till birsta för dom skulle handla presenter till mej. jag tycker inte att det är nödvändigt att dom köper något till mej, men det är ju kul att dom bryr sej iaf :)
längtar till min födelsedag! bara en vecka kvar :D
nej men nu måste jag städa mitt rum... ush! det ligger saker överallt, känns som att jag inte kan röra mej.
 
hahaha! xD

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback