you lost the love i loved the most

hej igen! nu vare länge sen!
men iaf, vi kan ju börja med tävlingen.
ja...man kan ju säga att de inte gick så där jättebra :/
jag red till ridskolan och hade stått o fixat henne i en och en halv timme. hon va jättefin när jag skulle värma upp och rida fram. så lite passgång att det knappt märktes. hon va avslappnad och lydig. men några minuter innan jag skulle starta så blev hon nervös och taggad. de va så illa att hon VÄGRADE att stå still i halterna. men jag red in ändå och hoppades att hon skulle stå still i åtminståne 2 sekunder. men nej nej, hon backade och gick åt sidan. jag försökte få henne att stå still men när hon efter en inte så lång stund började studsa på franbenen så bestämde jag mej för att avgå. synd synd, men det var ju  mitte eget fel eftersom att jag var där för tidigt.
men det kommer fler tävlingar och jag får fler chanser :)
i måndags hade vi ju ridlektion som vanligt och jag trodde vi skulle ha teoriprov. men vi red dressyr ist :)
och idag har jag varit på gymnasiemässa i stan. skönt att slippa lite lektioner. jag har franska-prov imorgon så jag måste plugga lite sen. jag har precis bakat. jag gjorde en citsonmousse. första gången jag bakar utan recept :D de blev as  bra! har inge mer o skriva så,, hejdå! :*


jag vill ha den här nuu! måste ha choklad! :P

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback