hej! :D

hej igen! :D
idag har jag varit i stallet med sanna och vi red till stallet där vi mötte två tjejer som går i vår klass.
jag har ju som sagt varit i stugan och jag kon hem i lördags då jag va på påskfest hos elin. jag hade inte tid att bogga då.
dan efter följde jag med håkan och anette (exotics ägare) till dannero där exotic skulle starta. dock gick det inte så bra :( vi märkte att hon började sacka efer redani böjan vilket hon inte brukar göra. vi tror att hon störde sej på att det sprätte upp grus i hennes ansikte. men det var kul ändå även fast det inte gick så bra.
en till dålig nyhet är att tobbe larssons talkshow blev inställd :'(
jag kanske har sagt det förut men iaf; frida och jag hade köpt biljetter och längtat asa mycke. åsså får pappa ett mail där det står att allt är inställt!! fy faan va orättvist! och nu blir allt fetstilt oxå!!! fuck! de går inte att ändra tillbaks! dampdator! :@
men aja... måste gå nu. ska äta. GRILLAT! :P
hejdå! 



Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback