sorry!! :(

förlåååt för att jag inte har bloggat men jag har inte haft ork, plus att när jag skulle blogga igår så hade min dator damp!
men iaf, jag red igår med sanna och vi red ut på piller en sväng :)
jättekul eftersom att exotic galopperade ett antal gånger och sedan höll igång galoppen i lugn takt efteråt.
ikväll åker jag till stugan och ska fira påsk så tyvärr så kan jag inte blogga då. det finns inget internet där :(
men jag kan blogga igen på lördag då jag kommer hem.
på söndag ska exotic starta och jag ska följa med! asa kul! :D
på påsklovet tänkte jag sticka te birsta med frida och köpa lite grejor till exotic och en bikini till mej :)
jag har gjort en lista på vad jag ska köpa till exotic och det här är vad jag ska köpa:





ev:


jag har 2 nästan fulla stämpelkort och ett presentkort på hööks så om jag inte köper schabraket så blir allt 802kr och om jag köper schabraket blir allt 1071kr

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback