på skolan...

förlåååååt att jag inte har bloggat på länge! jag borde egentligen ine ha blogg :(
men iaf, jag har anmält exotic och mej till en dressyrtävling på lördag :)
hon går fortfarande i passgång men de börjar bli bättre. hon klarar inte av ett så sakta tempo i traven så jag försöker verkligen jobba på de :)
efter skolan ska jag inte rida, utan jag ska till birsta direkt efter skolan. då ska jag fårskinnspadden ( som inte fanns i rätt storlek förra gången jag va till birsta )
jag rider på volten både torsdag och fredag för att träna dressyren. de blir inte så mycke ute i skogen den häe veckan för henne :(
jag tänkte börja med lite hiss och diss :) så här kommer första:






jag gillar de här tränset! stilrent svart äder och bred norgrimma. asa snyggt!




jämför med de här tränset som har blandade färger på lädret! fuult! +att det är färger som inte ser naturliga ut på läder :/

Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback