hemma igen! :D

blev inte så som jag tänkt men jag är ganska nöjd ändå :)
kollade hur mycke pengar jag hade innan jag åkte och jag hade typ 900, men padden kostar ju 700 så om jag skulle köpa den så skulle jag knappt ha pengar kvar till nåt annat :/
så jag tänkte igenom vad JAG verkligen behövde och kom fram till att jag egentligen inte behöver padden än. och mitt puder och min concealer är helt slut, så jag skippade padden och stack till stan och köpte lite grejor på bodyshop ist :)
imorn tränar jag med bommar och kör igenom programmet några gånger.
jag har varit ganska tveksam över hur det ska gå på tävlingen, men nu tror jag att det ska gå ganska bra ändå ;) om  hon går i passgång och jag inte får 60 % så är ju de inte hela världen heller, man kan ju inte ha så höga förväntningar på en okunnig travare ;)
bloggar imorn om hur det gick när jag har ridit, så jag får väll säga hejdå nu då! :D

pressed face powder ; the body shop
tea tree concealer ; the body shop
tea tree blemish gel ; the body shop


Kommentarer

Kommentera här! <3:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Om du har en Blogg skriv ner adressen här då ! :):

KOMMENTERA!!:

Trackback